Hvad har din kunde brug for lige nu?

Tak fordi du fulgte med i 2020 - et meget underligt år, som jeg kigger tilbage på med blandede følelser.

Blandede fordi det for mig og min virksomhed har været et fantastisk år – jeg har haft meget travlt og mødt mange fantastiske kunder i 2020.

Ja faktisk har jeg aldrig før omsat for så meget, som jeg har gjort i 2020. Samtidig var det også året, hvor vi fik skabt Danske Soloselvstændige – den interesseorganisation, som vi virkelig har manglet til at tale vores sag, og som jeg er så heldig at være formand for.

Samtidig har det jo været et forfærdeligt år for hele verdenen. Og også for mange små selvstændige, som hver eneste dag kæmper for at overleve.

Mit håb for 2021 er derfor, at vi igen kan komme tilbage til mere eller mindre normale tilstande igen. Det bliver dog nok ikke lige den første måned eller to.

Hvad kan du gøre for din kunde?

Så det bedste du kan gøre lige nu i din virksomhed, er at spørge dig selv om, hvordan du bedst kan hjælpe dine kunder lige nu og lige her? Hvad har de allermest brug for lige nu? Og hvordan kan du give dem det?

Sådan gør du

Find papir og blyant frem. Sæt en alarm på 30 minutter og gå så i gang med at brainstorme.

I de 30 minutter skal du ikke afvise nogen ideer overhovedet – skriv alle de ideer ned, som du kan komme i tanke om i løbet af den tid, du har afsat.

Når tiden er gået, kan du begynde at sortere i ideerne og evt. prioritere dem i forhold til, hvad der vil give din kunde størst værdi på kortest mulig tid.

Overvej også hvilke af dine ideer du lettest kan implementere og hurtigst muligt kan tilbyde din kunde.

Jeg glæder mig til at se, hvad du finder på.

HUSK har du lyst til at deltage i et virtuelt, gratis netværk? Så hop over i min Facebookgruppe “BusinessLivlinen” – her finder du en masse dejlige kvinder, der gerne vil sparre og dele deres erfaringer med dig.

Del artiklen

Læs også …

Velkommen til Business-Bloggen om Iværksætteri, forretningsudvikling og personlig effektivitet af businessmentor Birgitte Feldborg.

forretningsudvikling-birgitte-feldborg

Del artiklen

Ansøg om en gratis business strategi session